.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قاتل همسر بنیامین بهادری دستگیر شد
هنوز نمی داند راننده متواری را می بخشد یا نه و تصمیم دارد با او صحبت کند تا ببیند دلیل رانندگی اش با آن سرعت غیر معمول چه بوده است؟
قاتل همسر بنیامین بهادری دستگیر شد

شمال نیوز: این روزها بنیامین بهادری نقل همه مجلس هاست؛ از فاجعه دلخراش روزجمعه دربزرگراه همت و حادثه غم انگیزمرگ همسرش «نسیم حشمتی» تا مراسم ختم سوم این مرحوم که روز گذشته با حضور چهره های مطرح و ازدحام هوادارن این هنرمند موسیقی پاپ برگزار شد.
اما امروز خبری دیگری به گوش می رسد که گویا راننده فراری عامل تصادف مرگبار خودش را به پلیس تسلیم کرده است.

شبکه ایران نوشت: نسیم حشمتی ،همسر بنیامین بهادری بامداد شنبه گذشته در تصادف رانندگی در بزرگراه همت به سمت به سمت شهید باکری دچار آسیب شد و بعد از انتقال به بیمارستان در اثر خونریزی داخلی درگذشت.

از همان دقایق اولیه رخ دادن حادثه، بررسی پلیس برای یافتن مقصر اصلی تصادف و عامل مرگ همسر 29ساله خواننده پاپ کشور آغاز شد و با توجه به شماره پلاک به دست آمده و بررسی دوربین های بزرگراه، تلاش ها برای دستگیری اش انجام شد.

بنابر اظهارات نزدیکان بنیامین، با تحقیقات اولیه مشخص شد که خودرو به نام پدر شخص متواری است و یکشنبه شب صاحب خودرو، پسر جوانش را به پلیس معرفی کرد. آنطور که بنیامین گفته، هنوز نمی داند راننده متواری را می بخشد یا نه و تصمیم دارد با او صحبت کند تا ببیند دلیل رانندگی اش با آن سرعت غیر معمول چه بوده است؟


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 دي 1392
خداوند به راه راست هدايت كند انشااله .
نا شناس 4 دي 1392
قاتل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
منظورتون همون مقصره ديگه ؟؟؟
نا شناس 4 دي 1392
بابا قاتل چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟رانندگی مقصر داره ؟که باید مجازات شه؟
آشنا 3 دي 1392
واقعا جالبه خدا رحمتش کنه ولی چون شوهرش معروف بود تیتر روزنامه ها شد ولی جای بسی تعجب است که کشتن یک نوزاد سه روزه توسط پزشک را براحتی خبرنگاران بیخیال میشوند و آن را تیتر نمی کنند
بابا یک نوزاد سه روزه با کپسول نفیدپین در بیمارستان رازی قائم شهر در مورخه 92/7/7 توسط پزشک کشته شد یه انسان با وجدان پیدا شود و قضیه را پیگیری کند دکتر براحتی دارد به کارش ادامه میدهد تا روال قانونی پایان یابد تا شاید دکتر را مدتی محروم کنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.